Alla inlägg den 22 december 2006

Av nonstop - 22 december 2006 23:43

Stan tur & returDet blev ingen shopping med Johanna idag. Hon åkte till Farsta med pappan och syskonen. Jag gick förbi centrum och skickade iväg t-shirten jag köpte till Niklas igår på Punkthop. Sen åkte jag till stan.. igen. Tänkte kolla på väskan jag fastnade för igår och sen åka hem igen på samma biljett, men det funkade inte. Jag blev fast. Kollade på väskor i säkert en halvtimme. Kunde inte bestämma mig.. Vill ha flera stycken.. Gick runt i lite andra affärer eftersom klockan ändå var för mycket för att åka på samma biljett. Hittade en julklapp och sedan en väska på en annan affär som jag tyckte bättre om, så jag köpte den. *ler och blinkar med ögonen*Väl hemma igen hjälpte jag Agneta att hämta julgrejerna i källaren. De tänker köra med min minigran i år igen. Den har varit med sedan jag var typ 11 år.. jaja.. Det barrar inte iaf. Dock möjligt att den helt faller i bitar om man råkar röra den med tanke på åldern..Snackade med Jim på msn en stund innan Jenny kom och hämtade mig. Åkte till Martina och åt där när Jessica och Daniel kom. Trevlig kväll!Jim ringde och videosamtalade en stund. :) Han var hos mig och hämtade öl, skulle sen ner till Ante och inta dem. Fick också veta att jag fått boxer-räkningen.. Inte rolig! Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton. Känns verkligen inte så. Var är snön??? *besviken*Dagens citat:”Det kan nästan sägas vara en regel här i livet att när en dörr stängs för oss så öppnas en annan. .Det oturliga är bara att vi ofta inte ser den öppnade dörren lika lätt som en stängda”Christian Science Monitor

Av nonstop - 22 december 2006 17:02

Vill du vara männsika eller djur?Kort filmsnutt - roligt!Finns fler roliga filmklipp på Kossan.se

Av nonstop - 22 december 2006 16:01

Bästa julhälsningen!Klicka här!Jag tycker den var supersöt! :)

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards