Alla inlägg under augusti 2010

Av nonstop - 31 augusti 2010 22:23


Att ett telefonsamtal kan få en att må så mycket bättre.. Det är ju konstigt. Men fantastisk!

Jag hoppas att det blir en lugn kväll imorgon på beredskapsfronten. Då kanske jag äntligen hinner träffa N igen. Hoppas!


I fredags blev det bowling med Johan och gänget. Superkul! Efter det åkte jag till Stina där det blev tjejsnack och ett glas vitt. Följde med dom till Harrys en stund, men var inte alls på humör, så jag blev inte långvarig.

Lördagen bjöd på solsken och en prommenad med Josse. Vi åkte med Lisa till Nora på marknad på eftermiddagen. Samlade "Tre små gummor"-poäng genom att köpa bakplåtspapper, 3-liters påsar och godis. Härligt! :)


På jobbet är det kaos. Ordnat kaos. Det är flyttkartonger överrallt och folk pratar bara om flytten på fredag. Hur ska man komma ihåg att åka till ett annat ställe på måndag?? Blir spännande att se hur det har blivit i dom nya lokalerna!

Nytt schema från och med måndag också!

Och danskursen börjar!

Jag och Björn har tränat lite ikväll. både på lite nya roliga grejjer, och gått igenom måndagens nybörjarkurs. Blir nog bra det här!


I söndags var jag och kollegorna inbjdan att vara med på Saras övningspass på Friskis. Hon har satt ihop höstens pass och ville testa det på oss. Det var toppenbra! Kul musik och roliga kombinationer! Blir förhoppningsvis stammis på hennes pass på i3 sen!


Avslutar med en bra låt:



 

Av nonstop - 29 augusti 2010 22:18

Av nonstop - 23 augusti 2010 16:56



Inatt kom vi hem från en underbar helg hos Tina i Skellefte.

Flög upp tidigt på fredagsmorgonen, så vi skulle ha så mycket tid tillsammans som möjligt. Helgen innehöll allt och lite till. Lunch på soliga altanen, shopping på stan, grillat och annat gott, vin, poppcorn och some catching up. Sovmorgon, biljard, fika på Cup of love, spa-em med massage och spikmatta. En underbar fest hos Tinas kompis och sedan utgång på Stat. Vad mer kan man hinna med på en helg? :)


     


Veckan är så gott som fullbokad trots att den knappt har börjat. Men det är härligt!

Jag har semester idag, imorgon och på onsdag. Ångrar det inte en sekund. Idag har det dess utom varit toppenväder, så jag och Em har legat här i trädgården och skvallrat och läst bok. Så ska det vara när man har semester. ;)


Imorgonkväll blir det middag hos Karin. Onsdag ska jag med Em till Marieberg och Ikea. Längtar till onsdag kväll också! Då blir det minigolf :)


Dags för middag innan Björn kommer. Dags för lite dansträning!


 

Av nonstop - 16 augusti 2010 14:28


Nu har man jobbat i sex dagar. Två dagar kvar, sen har jag långledig igen, 4 + 3 dagar semester. Känns skönt! Det har verkligen inte varit någon mjukstart.

Blir en weekend med Josse till Skellefte för att hälas på Tina. alldeles för länge sen nu. Åker dock till Stockholm redan på onsdag för att hinna till Chicago's Lindykväll och träffa The Crew på torsdag. Längtar!


I lördags fick jag träffa Josse, Stina och Lisa igen, efter flera verkors semester. Trevligt middag hos Josse och sen en toppenkväll med mycket dans på Harrys!


Ikväll ska jag och Björn ha Prova-på kursen i Lindy hop. Blir jättespännande! Jag har inte lärt ut något förut.. så jag är hyfsat nervös. Att det också kommer folk jag känner som ska vara med och dansa gör det inte mindre svettigt :)

Mer info: www.midtownlindyhop.se


Håll tummarna att det går bra ikväll!

  

Av nonstop - 8 augusti 2010 11:39

Back in Storstan


Gotlandssemestern var toppen! Stugan på 10 kvm var alldeles lagom! :)

Man kan inte säga att vädret var det bästa. Det regnade lite varje dag. Konstigt nog som mest när vi skulle ta oss hem från våra utflykter: från Lummelundagrottorna i tisdags och från Tofta strand i torsdags.


   

 

Jag har inte varit på Gotland tidigare. Men jag åker gärna dit igen. Norderstrand var toppen. Lagom cykelavstånd från Visby och väääldigt nära till Hotellet Tott's Beach Club, där vi spenderade ett par kvällar med en drink i handen tittandes på solnedgången. Mys!




 


Nu är jag i storstan igen. Ska träffa the Crew för en sväng i Nacka Forum inkl. fika. Sen ikväll blir det Jazz jam + Lindy Hop battle. Spännande!


Ha det!

 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards