Alla inlägg under januari 2013

Av nonstop - 3 januari 2013 18:28

Nytt år.

Nya möjligheter.

Det är väl så man brukar säga?!


Vad ska man satsa på att lyckas med i år då tro?

Förra året lyckades jag med Tolkauktorisationen. Svårt att toppa det liksom!

Idag är kanske inte bästa dagen att ta sånna beslut. Ingenting vill som jag vill idag.. och humöret är inte på topp. Tyvärr!


Julen var iallafall underbar!

Julafton i Ludvika var väldigt mysig. 11 pers, alldeles för mycket mat, paket som inte fick plats under granen (eftersom 95% var till lilla Ida) och hemmagjort julgodis.



          



På juldagen åkte jag till Stockholm. Firade med pappa och Agneta på kvällen och de andra dagarna flängde jag runt och träffade så många som möjligt. Och shoppade på rean!


Tillbaka i Örebro till nyår, så firades med Johan, Karin & Markus, Maja och Emil hos Åsa & Petter. Suuupertrevligt!

Knytis med 3 rätters middag. Jag och Johan fixa 2 kycklingpajer på förmiddagen och fikade hos hans mamma innan vi drog på kalas.



        


Nu är man tillbaka i vardagen. Jobba, laga mat, (försöka komma ihåg att det är bra att) träna.. handla, sova. ja, ni vet!

Som tur är, är det 3dagarsvecka. Fredag imorgon och snart helg! Ska bli skönt att få vila upp sig lite igen :)



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards