Alla inlägg under maj 2012

Av nonstop - 13 maj 2012 10:41

Igår var det dags. Det vi nu har övat inför varje måndagkväll i ett par månader.

Uppvisningen "Californiarutine" på eventet Big Band Battle i Kulturhuset här i Örebro.

Det gick bra!

Jag, Emma, Frida och Marta körde också Charleston-rutinen som vi gjorde inför festen i höstas.

Det blev skitsnyggt!


       

Uppvisningsgruppen: Jag & Björn, Frida & Peter, Malin & Olof

En mycket trevlig kväll där Örebro Storband spelade mot Lindesbergs Storband. Det blev oavgjort i omröstningen :)


I fredags var vi ett gäng och käkade på Grekiska Kolgrillsbaren och sen såg vi Fame visukalen på Örebro Teatern. Verkligen superbra!

Jag skulle kunna tänka mig att se den igen. Har hört att många köper ny biljett efter att dom har sett den.. kanske inte finns så många biljetter kvar nu då..!?


Idag blir det tjejlunch hos Lisa. Jag, Em och Maria är ditbjudna för lite planering av en eventuell resa i höst. Nice!


Men först en promenad i det härliga vädret.

Det var över en vecka sedan det var klarblå himmel och sol!


 




Av nonstop - 5 maj 2012 17:13


Just hemkommen efter att ha varit med i Visukalkarnevalen som dansledare.

Karnevaltåg länges hela drottninggatan och som avslutning invidningstal av Lars O. Molin

och Julia Gezelius på Teaterplan.


     

      

Joakim Orrviks bilderfrån karnevalen kan ni se här!




         

  

I tisdags var jag och Johan upp till Kilsbergen och gick en en bit.

Var en paus vid Falkasjön och lunch vid sjön i Ånnaboda. 

Härlig dag med stråland sol!

   

Alltid trevligt att ha kameran med sig!


   

     


     

Jag, Åsa och Karin var och hälsade på sötnosen Wiggo i söndags.

Ulrika och Mathias bjöd på fika.

Wiggo var mest hundrig och sömnig, men vi fick hålla honom

en liten stund var mellan matintagen! :)






 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards