Alla inlägg under februari 2010

Av nonstop - 17 februari 2010 15:59

Fullt upp


Jag har jobbat mycket som senaste veckorna. Alltså många timmar aktiv tolkning. Den här veckan också. Tex 2 heldagar med massa termer jag inte ens förstår. Det tar på krafterna. Som tur är har jag en toppenbra samordnare som uppmärksammar detta och lägger in lite intern tid, dvs. fuskledigt, så jag ska orka med. Imorgon har jag därmed sovmorgon! Tjihoo!


Ikväll är det dans igen. Vet inte hur det ska gå eftersom jag har galet mycket träningsverk i hela kroppen, speciellt i benen. Fick introduktion i gymmet i måndags kväll. 1h med instruktör som gick igenom olika maskiner och övningar som jag kan ha som grund. Jätterbra! Dock kändes det inte riktigt som ett träningspass, så jag tänkte att jag kör Step styrka som ändå skulle börja 5 min senare. När det passet var slut var jag också helt slut!


Till helgen får jag finbesök. Eva, Torleif, Malin och Magnus kommer ner. Det blir trångt men säkert supermysigt! Jag frågade vad dom vill hitta på och tydligen är IKEA prio nr 1. :)


Planerar en resa hemåt inom en snar framtid också. Längtar redan!


  




Av nonstop - 1 februari 2010 21:48

Ledig måndag


Så skönt att vara ledig idag. Har varit och träffat lilla Moa, 2 veckor gammal. Supersöt!

Var och tränade med Emmelie också innan jag mötte upp Karin vid Grodan för lite stickning och fika med gänget.


Helgen var superbra!

Jag, Emma och Anki åkte med Henning. Delade rum med Emma och Mia. Gött med hotellfrukost   

Mycket teknik att nöta på lektionerna, vilket alltid behövs. Men också nya roliga turer!

I fredags kväll på dansen var vi lite blyga att bjuda upp. Blev inte så mycket dans. Men mest för att bandet spelade så snabba låtar. Har inte riktigt kommit upp i det tempot ännu tyvärr.

Lördagen var kul även om det då också spelades mycket snabba låtar.

Blir nog Vinterlägret nästa år igen!


 


Lindy Hop lektion


Längtar till onsdag. Då börjar terminen och man får dansa en gång i veckan igen!



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards