Alla inlägg den 12 december 2006

Av nonstop - 12 december 2006 11:21

Idag har jag och Elin redovisat sagan jag nämnde i något av de tidigare inläggen. Det gick hyfsat, men när man får kommentarer efteråt kommer man på hur man kunde ha gjort.. och så känner man sig lite puckad en stund. Imorgon är det lucia. Funderade förut på att ha lussevaka med spritglögg ikväll, men kom sedan på att det är vi som ska stå på scenen och se proffessionella ut när vi tecknar alla sånger.. för säkerhets skull kanske det är bäst att öva hemma på sångerna och lägga sig tidigt istället. Hoppas det går bra imorgon. Jag och Gunilla har precis kollat vilka kläder vi ska ha så nu är det bara att ta sig i kragen och inte vara supernervös imorgon när man kör igång.Mitt personliga brev, som jag ska skicka till Kalmar tolkcentral - min praktikplats, är klart. Känns lite som en kontaktannons, men men.. Nu ska jag kolla hur man tar sig till Kalmar.. vet knappt var det ligger.. kanske är bra att kolla kartan *pinsamt*jag vet ännu inte om jag ska åka härifrån H-sand, från Sthlm eller från Leksand.. men det känns som att det är ganska långt var jag än åker ifrån. *suck* Nej, nu är det lunchdags!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards