Alla inlägg under november 2006

Av nonstop - 29 november 2006 19:28

PressIgår hade jag individuellt samtal med klassföreståndaren. Det gick bra. Hon och de andra lärarna tycker att det går bra för mig och att jag ligger på rätt nivå.Jag berättade att jag känner mig lite nervös inför kommande övningar. Det är nu vi ska börja tolka - korsa språken.Hade också ett samtal på hemmafronten som inte var det roligaste. Hoppas vi kan reda ut allting..Bye

Av nonstop - 28 november 2006 15:08

Vad är fel?Humöret är ej på topp.Hur vet man när man ska ge opp?Vill att det ska vara som förut.Men måste man då stå ut..för att se vad som händer här näst?Att ge upp, är kanske bäst.Att älska är livet, men om man tvekar..om det finns något dystert, man kanske förnekar..Ska man då säga precis som det är?Vet inte hur det slutar, men jag har dig så kär!

Av nonstop - 27 november 2006 09:18

God morgonIgår fyllde mamma år egentligen.. Grattis!Var på ikea med Tina och Josse igår.. och då hittade jag plastblommor som jag köpte och ska sätta vid graven nästa gång jag kommer dit. Då håller dom ett tag iaf. I fredags var det fest hos Josse. Jätttrevligt! När vi om fick vi (Lotten, Gunilla, Jag, Sanna och Tina) glögg som välkomstdrink :) Gott!Vi gick till Sanna och sa hej til killarna som festade där innan vi gick till Nybron. Kul kväll med mycket dans. Killarna kom dit senare.I lördags ringde Josse och frågade om jag ville följa med på prommenad. Mötte upp henne, Sanna och Tina vid Bittens och tog sedan en runda. Fikade innan vi gick hem igen. På kvällen var det spelkväll hos Lotten. Jag, Josse och Tina gick dit vid 19. Gunilla och hennes kille Tomas kom vid 20.30 då kunde vi börja spela :)Kul att träffa Lottens kille Jimmy också!Jim var på en annan fest och dom skulle till Gennys, så jag, Josse och Tina gick dit. Dansade och hade ganska trevligt.Nu är det måndag igen. Jag känner nu, så här i efterhand, att jag kanske borde ha vilat lite mer.. Känner mig ganska sliten idag faktiskt. Inte van att festa två dagar i rad :/ För gammal!Nu ska jag på lektion. Ha det!

Av nonstop - 19 november 2006 17:20

Maggans GI-paj :)Har just ätit middag hos Maggan (Jims mamma). Trevligt att bli bjuden på söndagmiddag. :)I fredags var det party. Jag, Camilla, Lotten, Gunila och Emma åt hos Tina. Senare kom Sandra, Lukas, Anso, Elin och Gustav dit också. Förfestade tills grannen kom in och skällde på oss för att vi hade för hög musik. (Vilket inte var sant, för hon använder datorn som musikanläggning, och den har bara jättesmå högtalare.. så det kan inte varit högljut) Men men.. Vi gick iaf. till Nybron och dansade och hade kul. Jim var inte med, det var lite tråkigt. Han bestämde sig för att vara social med Ante istället.Men det var en jätterolig kväll!Fick dock lida lite i lördags.. Hade en konstig huvudvärk och kände mig allmänt seg. Åt bakispizza med Tina och Camilla vid 13-tiden, sen tog vi en prommenad.Det blev en lugn hemmakväll med film och godis igår. Skönt! Nu ska vi dra oss hemåt igen. Ska kolla på mäklarna ikväll har jag bestämt. Såg det sist.. verkar ganska kul!Bye!

Av nonstop - 15 november 2006 15:21

Brunett?Min pojkvän har påpekat flera gånger att han tror jag skulle passa i brunt hår.. Jag tvivlar på detta!Har hela mitt liv varit blond så det känns som en stor omställning om jag skulle ändra på det.. Jag trivs.Min kompis har varit blondin sendan jag jag träffade henne första gången, men har nu återgått till att brunett och jag tycker hon är jättefin i det. Frågan är om det skulle vara fint på mig?Det känns som det inte skulle vara jag om jag inte var blond.. Därav min nya Omröstning -->Rösta gärna!

Av nonstop - 15 november 2006 15:06

StatistikTänkte bara redovisa omröstningen jag haft på sidan:Tittar du på Idol?Jajjamen, varje fredag! (helig tid!)25%Nja, ibland..25%Nej, hatar det programmet!18,8%Aldrig sett det.6,3%Tittar för att Erik är så söt!12,5%Tittar för att Felicia är grym!0%Tittar för att Markus knäcker!6,3%Missade på antagningen, så nu bryr jag mig inte..6,3%Kul att ni röstatVad ska man säga?Det är inte så poppulärt som jag trodde.. iaf. inte bland de som surfar här. Är det ingen som gillar Felicia? Jag tycker hon är duktig!Vem åker ut nästa gång?? Det måste ju vara Johan.. Han har hängt med länge nog tycker jag!Och den/de som röstat på sista alternativet: Kommer ni söka till nästa säsong?Hej så länge!

Av nonstop - 13 november 2006 17:52

Tråkigt!Jag hatar att laga mat.. oftast! Ibland är det ok, om man vet vad man är sugen på och så.. Men jag och min kära pojkvän kommer ju aldrig på vad vi ska äta.. lika dålig fantasi båda två. Usch!Hjälper inte att man är hungrig och allt man äger är fryst.. fy fan!

Av nonstop - 11 november 2006 15:25

MobilstrulIdag är det lördag.. och det regnar ute. Tråkigt!!Jim är hos sin mor och jag försöker göra lite nytta. Har försökt skriva ett referat på boken vi läst til Svenskan, och nu är jag i skolan för att skriva rent det och se om nått måste ändras.. När jag gjort det tänkte jag gå ner i gymmet och träna. Det var länge sen nu. Fy!Igår var det snack om att vi skulle till Sundsvall på fest. Jim ringde mig och frågade om jag kunde köra i så fall.. men tillslut så bestämdes det att vi skulle strunta i alltihopa. Vilket gjorde att vi kolla på en svensk film på 2:an och drack ett glas vin hemma istället. Vad som händer ikväll vet jag inte. Det får framtiden utvisa.Jag har föresten försökt lära mig hur nya mobilken fungerar.. Det går sådär.. Har fått igång Msn och fixat låtar som man streama om man vill lyssna på musik, men en sak stör mig. Jag vet inte hur man gör för att välja låt i min lista. Den börjar alltid från början eller så får man välja shuffle.. finns det inget sätt att välja själv vilken låt?? Eller är det nån som vet om det finns möjlighet att byta låt, hoppa fram liksom? Annars är jag nöjd! *ler*Kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards