Alla inlägg under november 2012

Av nonstop - 26 november 2012 10:55

Idag är det mammas födelsedag.. Jag saknar henne såååå jääääkla mycket!
Ska tända massa ljus för henne ikväll!

Förra lördagen hade vi uppvisning på 20-talsfesten. Det gick bra och var väldigt uppskattat!
Jag var lite halvnojjig innan omvad hag/vi skulle ha på oss.. Jag hitta ingenting i affärerna på stan. Men efter att ha skickat ett massmail på jobbet så kunde vi låna ihop så att vi hade varinutstyrsel alla tre!

I lördags hade vi avslutningsfest med Lindy Hopen. Även då körde vi uppvisning i 20-tals outfiten! :)

Av nonstop - 7 november 2012 16:11

Var tar tiden vägen?

När har den tänkt ta semester? Stanna upp en stund liksom?

Här rullar det på!


Känns som jag har ett ganska inrutat liv just nu.. iofs gillar jag struktur och planering!

Dom senaste veckorna har sett ut i princip såhär:

Måndag: Jobba, träna, laga mat, hänga med J i soffan, sova

Tisdag: Morgonpromenad, jobba, sova

Onsdag: Jobba, äta, dansa, sova

Torsdag: Jobba, träna, laga mat, hitta på ngt med J, sova

Fredag: Jobba.. åka bort /träffa vänner/ hänga i soffan


Helgerna däremot är fullproppade med olika roliga ingredienser!

I helgen som var, var jag till Stockholm och träffade nära & kära.

Nu till helgen åker jag till Ludvika för att träffa nära & kära.

Helgen efter det är det Lindyuppvisning på en 20-tals fest på Frimis.

Helgen efter det är det Midtowns avslutningsfest med middag och liveband.

Helgen efter det.. jobbar jag..

Och helgen efter det är det dags att tvätta och packa, för att sedan på tisdagen åka till Teneriffa!


Här om helgen var vi på middag hos Åsa och Petter. Suuupermysigt! 

I slutet på sommarn var vi till Karin och Markus. Nu är det liksom våran tur att bjuda igen.. men jag kan inte förstå när det ska kunna ske :) Och framför allt.. vad vi ska bjuda på!? :) 

Men jag ska djupdyka i kalenderna och kolla upp ett bra datum, för det är verkligen dundertrevligt när vi får ihop det! Parmiddag är en ny favorit ;)


Cissi var här för 2 helger sedan! Jag fick träffa Hugo också, som sov här fredag till lördag. Jisses vad stor han har blivit!

På lördagen gjorde vi stan och på kvällen var det fest och utgång!

Vi har redan bestämt att hon ska komma hit i mars igen (om inte innan), för då ska vi på Raw Comedyclub Stand Up!


Nog om helger.. nu längtar jag ihjäl mig till på fredag!

Vill leka, busa (läs fota) och skratta med Ida! 


 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards