Alla inlägg under mars 2012

Av nonstop - 25 mars 2012 11:28

Jisses vad länge sen jag skrev.. Tiden går. Även om man tycker att den kan stå still ibland..!


Det har hänt en del sedan sist.

Cissi var här och hälsade på. En riktigt skön tjejhelg med gomiddag och film på fredagen, shopping och utgång på lördagen och självklart en slö-söndag :)

  

Jag har fått svar på provet också. Jag klarade det!

Heeelt sjukt! Det kändes faktiskt helt omöjligt.. orimligt mycket att plugga liksom.. men det gick! *chockad men nöjd*

jag är ju dock inte färdig än. Nu är det ju det praktiska provet kvar. Blir kallad till det inom 1-6 mån. Usch! Redan nervös..


Förra helgen var jag hem till Stockholm och häsla på. En helkväll med middag och catching up på fredagen med gänget.

Farstashopping och lunch med Martina på lördagen och filmkväll med the Crew senare.

På söndagen hängde jag med pappa och A hela dagen. Vi var och köpte blommor och var till graven och piffade. sen middag innan jag åkte tillbaka till Örebro. En härlig helg!

Jag har gjort fler tavlor. Det är tidskrävande men superkul.

Martina beställde en och så gjorde jag en till goooaste Djaaana som en överraskning. :)


    


Igår tog jag och Johanna först en lunch och sen en långprommenad i solen. Jag var tvungen att ta av mig både jacka och långärmad tröja. Det var nog en 20 grader i solen. 1,1mil vart det. Sååå skönt!


       

Igår blev det en fotosession.. bäst att passa på när man är fin-sminkad :)


I eftermiddag ska jag och Björn köra 2 Lindy-lektioner i Karlstad. Det ska bli roligt. Hoppas dom blir lika nöjda som förra gången!

 

Allmänt · bilder · dans · fest · helger · jobb · pyssel

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards