Alla inlägg den 5 december 2006

Av nonstop - 5 december 2006 15:10

RedovisaDet var skönt att åka bort i helgen. Vi tag det bara lugnt och blev ganska bortskämda. Missade att basta dock. Men vi kunde mysa vid brasan och se på film. Tränar på luciasånger i skolan.. Det är våran klass som ska teckna sångerna, så på fredag ska jag och Gunilla öva våra två sånger framför spegeln tänkte vi. Vi ska teckna: När det lider mot jul och Goder morgon mitt herrskap. Hoppas man inte blir supernervös och högröd i ansiktet bara..Idag skulle jag och Elin egentligen redvisat våran saga (konsekutivt), men vi hann inte och det var bra.. jag känner mig inte riktigt beredd. Nu hinner vi öva ett par gånger till innan nästa redovisningstillfälle. *pust*Imorgon är det dock redovisning på Svenskan, övertygande tal. Ska prata om träning har jag tänkt. Fyrorna ska tolka oss.. hoppas det går någolunda smidigt.Hoppas vi inte får fler stora uppgifter som ska redovisas före jul.. det har jag inte ork till. *håller tummarna*Snart är det jullov.. det känns bra. Jag längtar hem just nu!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards