Alla inlägg den 14 december 2006

Av nonstop - 14 december 2006 21:09

Snart jullovIgår 'tolkade' vi luciasångerna. Det gick bra. Jättefina översättningar och väldigt få missar. Jag var inte nervös förrän jag stod och väntade nedanför scenen och det nästa gång var min tur, då kom det. Kände att jag skakade och såg det själv när jag skulle teckna långsamt eller hålla kvar ett tecken. Tecknade fel en gång, irriterande!Idag har vi haft tolkfest. Alla tolkklasser han umgåtts, fikat och lekt lekar som avslutning på den här terminen. Vi slutar på riktigt på tisdag och hela skolan ska ha fest på måndag. Då blir det massa uppträdanden och spex om jag har förstått rätt :) Roligt!Ska bli skönt med jullov. Vi hade sista riktiga lektionen idag, rollspel med Lena och Malin. Fungerade inte riktigt som jag ville. Hjärnan var inte alls med idag och jag gav upp alldeles för lätt i vissa tolksituationer. Lite synd!Åker hem på tisdag. Måste nog börja packa i helgen eftersom jag verkligen inte är packexpert.Imorgon ska vi ha klassfest hos Sandra. Först knytis och sen har vi bjudit in massa andra som får komma efter åtta. Jag ska göra kladdkaka har jag lovat.. hellre det än någon avancerad förrätt eller varmträtt!Tränade Core idag på friskvården, Putte hade genomgång hur vi hemma kan träna mage, axlar och rygg.. imorgon väntar jag mig träningsverk! Fyfan vad jobbigt det är med statisk träning. Känner att det till och med är jobbigt för ryggen att sitta ned, hur blir det inte imorgon då?? Men bra självklart! :)Jag och Tina kom överens om att gå iigenom alla övningar vi lärde oss idag när vi träffas och ska springa/träna i gymmet framöver. Kanske ska bli mitt nyårslöfte??! :)Nu ska jag hem och plocka iordning lite, ser för jäkligt ut med massa papper och grejjer överallt just nu. Och så ska jag försöka sova ordentligt mycket inatt, för de senaste nätterna har jag sovit skräpdålig och lagt mig alldeles för sent. Skärpning!Kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards