Alla inlägg den 21 december 2006

Av nonstop - 21 december 2006 23:27

PanikNu i eftermiddag har jag varit i stan med Cissi. Herre gud! Det är hur mycket folk som helst... överallt! Inte van med det. I Härnösand är det alltid lugnt och ostressat.. Men inte i Stockholm, nej nej.. här måste man trängas och vara otrevlig tydligen. *suck*Vi hittade tyvärr inte vad vi var ute efter, men däremot hittade jag en väska på plattans julmarkand som jag vill ha. Får man köpa den? Alla väskor kostar 100kr.. Jag vill ha flera stycken! Men jag överväger att låta mig köpa en. Pappa kommer bli galen om han får reda på det.. men det behöver han ju inte få. Jag kan ju gömma den till jag åker upp till Härnösand igen.. eller säga "Neej, den e gammal.. har inte navänt den på länge bara.." om han frågar. Om jag åker till stan imorgon eller på lör så köper jag den! (för sen packar dom ihop marknaden vad ja förstår)Har snackat med Jim, Johanna, Jenny och Martina på msn nu ikväll. Även det kan vara stressigt. Men samtidigt roligt! Självklart! :)Ska till Martina och käka imorgon. Hon, Jess, Daniel och Jenny ska tydligen byta klappar.. mysigt!Nu måste ja lägga mig.. Lyckas alltid komma in i en vana när jag är hemma här på lov: att vara uppe till typ 2. Varför? (För att det går CSI repris lagom när jag lagt mig)Det får jag inte idag, för imorgon ska ja möta Johanna i centrum kl. 10.30 och vara pigg och allert när vi ska julshoppa det sista!God natt!Dagens citat:”Att bli lycklig ligger inte i att äga mycket utan i att älska mycket och hoppas.”Félicité Robert dee Lamennais

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards