Alla inlägg under december 2012

Av nonstop - 23 december 2012 22:00

Sitter i soffan hos Malin, Magnus och Ida i Ludvika och undrar hur mycket godis vi ska lämna till imorgon. Det är som svårt att sluta äta när man har börjat :)


Kom hit igår. Åker till pappa på juldagen. Vill stoppa tiden redan!
Ett par dar här och ett par i Stockholm går så fooort!


Ida och jag har mysigt och lekt en hel massa!


- igår en stund efter min entre -
Ida: iiiiina.. Uääänta
Malin: Ja, vi har väntat på att Lina ska komma!


- idag när Ida hjälpte mig plocka ur diskmaskinen -
Ida: iiiiina.. Om!
Malin: Tycker du om Lina!?


- i förmiddags när Magnus tog fram kammen och lyfte upp Ida i knät -
Ida: iiiina tammma!!
Magnus: Ska Lina kamma ditt hår?


- ikväll i tvsoffan -
Ida: deeeen..!
Jag: Får jag halva din majskrok!?


Älskade supersöta unge!! ?


Imorgon är det julafton. Helt sjukt!
Jag och Johan kom hem från Teneriffa i tisdags. Från 20 grader varmt i skuggan. Från All Inclusive. Från bikini, shorts o linne.. Mañana, lixom!

Teneriffa var underbart!
Vi bodde på ett stort fint hotell. I ett fint (dock litet) rum. Med 5 min till stranden, vågorna och lugnet!
En härlig och avkopplande vecka i solen. Supernice!


     


 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards