Alla inlägg under november 2011

Av nonstop - 20 november 2011 21:17


Nu var det länge sen jag skrev. Jäklar vad tiden går!

Snart är det jul har jag hört..

Har faktiskt till och med köpt en julklapp. Nä! Tre har jag ju faktiskt köpt. Och en är beställd.

Jag som varje år tänker Vi struntar i julklapparna i år tycker jag! Sen händer det något och jag börjar handla iaf.


Förra helgen var jag till Ludvika.

Alltid lika mysigt att få busa med Ida lite :)


Jens hade 40-årsfest också. Mycket trevligt!

     



 

 Den 28 november är det begravning för morfar.  

  Fick det tråkiga samtalet den 4 november  


Tittade på bilder från hans album när jag var i Ludvika.

Hittade denna söta bild när han och jag ritar tillsammans.

  

  

  

Det är sista gången på Lindy-kursen i morgon. Var tog den här terminen vägen?

Det har gått jättebra att ha Medelkursen. Det känns som jag och Björn också lärt oss massor. Det är ganska krävande, men ändå superkul att undervisa!

Den 3 dec är det avslutningsfest. Emma & Moodswingers kommer och spelar igen. Dom är svinbra!

I fredags var vi ett gäng på 9 pers som åkte till Linköping och dansade. Superkul, både i bilen dit och på dansgolvet!


Var hemma i Stockholm All helgona-helgen. Då var vi till kyrkogården och tända ljus för alla våra nära och kära. Fint!


Veckan som kommer är fullspäckad, så det är väl bäst man försöker få en hel massa sömn!

God natt!


 



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards