Alla inlägg under augusti 2011

Av nonstop - 17 augusti 2011 08:16


Jag tycker det är så himla kul att fota, och efter min och Josses spontana tur till Botaniska trädgården i lördags kände jag att jag ville dit igen. Den här gången med systemkameran. 351 bilder blev det.. ehh.. Jag lägger upp ett par stycken som jag funderar på att göra canvastavlor av.


     


     


 

I kväll ska jag och Lasse köra Lindyuppvisning i Frövi. Blir kul, men spontant. Vi har inte övat in något. Blir säkert toppen!


På torsdag är det dags! Då ska vi springa Blodomloppet!

Wish me luck!


Sen är det fredag och då blir det Stockholm!


 

Av nonstop - 14 augusti 2011 12:45


Igår var det toppenväder! Då bestämde jag och Josse att vi skulle ta oss

en tur på Svartån. I trampbåt!


     

   


Det blev lunch i Stadsparken och sen promenad genom botaniska trädgården


       


Avslutade kvällen med att skaka rumpa på Harrys! :)


 

Av nonstop - 9 augusti 2011 18:00

I lördags morse fick jag ett sms där det stod typ  "Hej, vad har du för dig idag? Får vi komma och hälsa på?"  Me like!

Samma eftermiddag kom Malin, Magnus och Ida. Wii!

Vi fikade i trädgården och mös i solen. Sen gjorde vi oss i ordning och drack ett glas vin innan vi gick in mot stan. Käkade på Rio och gick sedan vidare in för att kolla Örebrofesten. Inget för Idas små öron (och inte för mina heller för den delen!), så vi tog en sväng runt stan och kollade folklivet. Det blev sedan efterrätt på Slottskrogen. Mys!


   

   


I går var första dagen på jobbet efter semestern. Det var inga problem att komma upp på morgonen! Jag var faktiskt hyfsat pigg. Men jag vet inte vad som hände med dygnets timmar, för tiden gick bara hålften så fort som den gjorde på semestern. Det kändes som dagen aldrig skulle ta slut.

Men idag kändes det lite bättre. Tror jag redan har vant mig faktiskt!


Blev en tur i Venaspåret igår, efter 5 dagars slarv. Men det gick bra. Ligger fortfarande på sammat tid! Snart är det dags för Blodomloppet.. Bara en dryg vecka kvar.


 

Av nonstop - 6 augusti 2011 15:46


I onsdags fyllde jag år. Jisses! Nu är man alltså 28?!


Pappa och Agneta var här måndag till tisdag. Det var supertrevligt!

Vi var på stan en sväng, kollade Gustavsviks camping, gick i Wadköping, åt glass och hängde i min trädgård. Vädret var toppen!

Dom bjöd mig på en för tidigt födelsedagsmiddag på måndagskvällen också. Supergod mat på Rio!


   


På riktiga födelsedagen hade jag Grillkalas på kvällen med dom närmste. Härlig kväll med härligt väder!


   

   

Jag fick, som jag hade önskat mig, en rockring i present! Wihooo!



Jag har ångrat att vi inte åkte til Herräng v. 28 så jag tog mig i kragen drog dit i torsdags. Jag och Peter hyrde en bil och frågade om vi fick sova i förtältet hos Örebroarna som varit där hela veckan.

Vi kom upp vid 17-tiden och strosade runt bland danstälten och kollade de olika kurserna. På kvällen åt vi tillsammans med dom andra och sen var det dags för dans i Folkets Hus och på Dansbanan.

Så. Jäkla. Roligt!   Jag dansade till 04.40, sen kände jag att det fick vara nog. Man ska sluta på topp! Jag hittade verkligen många duktiga att dansa med.


  Jag och Lisa

Igår gick vi också bara omkring och mådde i solen. Jag fastnade vid tältet där Skye & Frida hade Show & Competition-class. Jävlar vad duktiga dom är! Det vill jag gå nästa år! (För nästa år SKA jag Dit!)


Nu väntar jag på att Malin, Magnus och Ida ska komma. Ikväll blir det middag på stan och kanske en sväng förbi Örebrofesten.


 









Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards