Alla inlägg den 10 december 2006

Av nonstop - 10 december 2006 17:30

KompisbesökJag mötte Cissi vid stationen vid 13 i fredags. Och nu har jag lämnat av henne igen. Helgen gick snabbt!I fredags gick vi på stan och handlade mat.. så när vi kom hem orkade vi inte gå ut nå mer (eftersom det endast finns uppförsbackar i den här stan). Josse och Tina hade pratat om att se film, så jag ringde dem och sa att de gärna fick komma till oss om de ville. Vi såg Populärmusik från Vittula, åt popcorn och drack te. Myskväll med andra ord. :)Igår gick vi lite mer på stan.. sen på kvällen var vi hembjudna till Sofia. Dit kom också Sandra, Anso, Stina och Camilla. Cissi var lite nervös innan eftersom hon inte kan nå teckenspråk, men det funkade bra. Alla hjälpte till att tolka och alkohol löser ganska mycket :)Festen fortsatte på O'Learys där vi också träffade Britta. Försökte dansa men det var alldeles för trångt på dansgolvet. Blev bjudan på varsin hallon-shot och beställde "kvällens drink". 20 min innan de stängde fick Cissi för sig att hon ville ha en till drink.. vilket absolut inte var nödvändigt i hennes tillständ, men men.. Fick som tur var skjuts med Sandras Lukas hem - tackar så mycket!Idag har det varit väldigt lugnt.. Jag var lite seg i skallen när jag vaknade, men Cissi har mått dåligt hela dagen. Stackarn! Och nu sitter hon på en buss och ska sen byta till tåg.. och är inte hemma förrän vid 21 ikväll. Usch!Missade tyvärr Dövföreningens Lussande idag, men jag pratade med Josse nyss och allting hade gått jättebra. Skönt att höra!Nu ska jag hemåt.. kanske borde äta nånting..Tjejkvällen hos Sofia.

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards