Alla inlägg under december 2007

Av nonstop - 5 december 2007 08:50

Snart är det fredag igen..


Det är så tråkigt när uppdrag blir inställda. Speciellt när man redan är på plats. Detta är det andra under min praktik än så länge, men jag hoppas att det inte blir fler.


Snart är det jul. Iiiihhh! Känns lite stressigt..

Men Malin kommer i helgen, det blir jättekul! *längtar* Då är det meningen att vi ska julklappsshoppa. Agneta är klar och jag vet vad jag ska köpa till pappa. Men Jessica då, vad ska man köpa till henne? Och Malin är inte heller lätt!

Vi har pratat om att jag ska åka upp och hälsa på dom i mellandagarna också. Jag hoppas det funkar, skulle vara skönt att komma bort lite. Det är bara i Ludvika jag kan koppla bort allt annat och slappna av. Blir mysigt med en liten extra julafton där också. Så lessamt ochtråkigt bara att Niklas inte är med oss! *sväljer klumpen i halsen*  Tänker på er varje dag!


Nu är det dags att läsa lite bok och skriva lite på terminsrapporten.. passa på när man har lite tid över.

Hörs snart igen!


Av nonstop - 3 december 2007 21:17

Praktikvecka två


Det var en mycket trevlig kväll i lördags! Jag, Jess, Martina och Carro fick skjuts av Daniel in till S:t Eriksgatan där vi mötte upp Jenny och sedan gick till Mykonos. Vitlöksbröd till förrätt och Souvlaki fläskfilé spett med tzatsiki och klyftpotatis. Sååå gott! Smakade på Jennys chokladmousse till efterrätt också :p

Tågresan hem var inte lika trevlig.. det kom en ovälkommen sliskig kille och satte sig vid oss och började prata. Men det försöker jag förtränga och tänker därför inte skriva mer om det. Tycker bara det var en himla tur att vi var 5st, att man inte åkte ensam. Tack till Daniel också, you the man! :)


Jag misstänker att jag somnade runt 1 på lördagnatten.. Det är då inte så konstigt att jag var supertrött när jag vaknade av alarmet kl. 6 igår morse. Jag kände inte längre för att följa med på det spännande uppdraget, men hoppade in i duschen och gjorde mig klar som planerat.

Kl. 9 var jag i Uppsala och hann lagom till bussen jag och Anna skulle med.

Jag ångrar inte att jag följde med på uppdraget.. ångrar dock lite att jag inte tolkade mer. Men men..


Nu är det en ny vecka. Det känns att jag inte fått vila tillräckligt (bara lördag) för idag var jag inte så fokuserad som jag borde vara. Men nu är det skärpning. Det är inge kul att komma från ett uppdrag och känna att man kunde gjort ett bättre jobb. Det ska vara bra! 


Ska se CSI, sen är det läggdags.

Kram 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards