Alla inlägg den 5 december 2007

Av nonstop - 5 december 2007 16:20


Båda mina updrag på förmiddagen blev inställda. Jag gick då in till Maria och frågade om jag kunde följa med på ngt annat. Hon sa att Ewa skulle iväg på en grej och att jag skulle höra med henne. Det var helt ok så vi åkte iväg.

När vi väntat i 20 min och det fortfarande inte hade kommit ngn så ringde vi och fick då veta att detockså var inställt. Suck! 

3 av 4 inställda idag.. vad är oddsen för det?  Skittråkigt!

På em var jag iaf med på ett 2-timmars där jag jobbade med Ewa och där Kerstin var med och kollade hur jag jobbar. Fick bra respons när vi snackade om det efteråt! Det känns roligt att dom tycker jag är duktig :)


Nu känns det som jag skulle somna på stört om jag lade mig i sängen. Frågan är om det är dumt att göra det.. då kanske jag inte kan sova ikväll sen. Det skulle ju inte vara bra! 


Föresten så fick jag veta att dom ska byta lås i min dörr imorgon när jag var till receptionen och frågade om nyckel till tvättstugan. Det hade jag ju inte alls fått reda på om jag inte hade gått dit av en annan anledning. Dåligt! Har inte heller fått veta när städningen är.. men kom hem i fredags och upptäckte att de tagit ur lakanen och lagt fram nya + bytt handdukar. Jahapp, tänkte jag. Vorde trevligt om det hade funnits något informationsblad om sådana saker.. så man vet! Glömde dock säga till om det var jag var och pratatde med dom om tvättstugenyckeln.. men men.


Det blir nog en snabb tupplur iaf.

Hej svejs! 

Av nonstop - 5 december 2007 08:50

Snart är det fredag igen..


Det är så tråkigt när uppdrag blir inställda. Speciellt när man redan är på plats. Detta är det andra under min praktik än så länge, men jag hoppas att det inte blir fler.


Snart är det jul. Iiiihhh! Känns lite stressigt..

Men Malin kommer i helgen, det blir jättekul! *längtar* Då är det meningen att vi ska julklappsshoppa. Agneta är klar och jag vet vad jag ska köpa till pappa. Men Jessica då, vad ska man köpa till henne? Och Malin är inte heller lätt!

Vi har pratat om att jag ska åka upp och hälsa på dom i mellandagarna också. Jag hoppas det funkar, skulle vara skönt att komma bort lite. Det är bara i Ludvika jag kan koppla bort allt annat och slappna av. Blir mysigt med en liten extra julafton där också. Så lessamt ochtråkigt bara att Niklas inte är med oss! *sväljer klumpen i halsen*  Tänker på er varje dag!


Nu är det dags att läsa lite bok och skriva lite på terminsrapporten.. passa på när man har lite tid över.

Hörs snart igen!


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards