Alla inlägg den 10 december 2007

Av nonstop - 10 december 2007 20:54

Shopping på hög nivå


Det var en jättetrevlig helg!

Malin kom i fredags. När jag slutade mötte jag upp henne och Karin nere på stan. Dom hade gått en sväng innan och mestadels letat stövlar. Vi lunchade på Storken. Fucaccia mums!

När vi sedan tröttnat på att gå i affärer åkte vi hem till pappa. Gjorde god mat, drack lite vin och kollade sedan Idolfinalen. Marie vann, där ser man. Nu blev Robin glad, hehe ;) 


Lördagen gick åt till att gå på stan. Shopping och shopping :) Vi skulle i första hand köpa julklappar, men ni vet hur det är, letar man grejjer till andra hittar man mest till sig själv. Och när man är ute efter något till sig själv så hittar man ingenting! Strosade runt/Letade som tokar i drygt 6h, så det är inte konstigt att vi var helt slut på kvällen när vi kom hem. Efter middagen blev det en film och sen halvsov vi i soffan.


På söndagen, igår, hade jag namnsdag (tydligen *ler*) och då hade moster skickat med malin ett litet paket :) Nää, två paket.. ett till mig och ett till Malin, för hon har namnsdag idag. Grattis!


Idag kommer pappa och Agneta hem från Spanien. Hoppas dom har haft varmt och skönt! Här har det mest bara regnat hela veckan. Usch!


Jag har varit på två uppdrag idag. Egentligen hade jag tre inbokade men på eftermiddagen blev avbokat på plats, trist. 

Vi fick jullunch på TC idag :) lite annorlunda julmat. Jag gillar inte Janssons men den dom hade beställt var gjord me lax och den var god! Jag tycker man ska köra på det istället.. kan döpa den till ngt annat kanske. Larssons frestelse?

Imorgon är det luciafika på morgonen och på onsdag kommer Irene på bestök. Sen är det snart slut på den här veckan också.. shit vad fort det går!


Nej, nu är det CSI, sen läggdags.

Natti! 




Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards