Alla inlägg den 29 december 2007

Av nonstop - 29 december 2007 11:59

Stoppad


Har varit i Ludvika sedan i torsdags. Superskönt att komma hit.. dock gick inte värken i nacken och axlarna bort vilket jag höll tummarna att det skulle göra. Vet inte hur jag ska göra för att bli av med det onda. Nu börjar jag ha huvudvärk varje dag också för att jag har ont i nacken/axlarna. *Suck*

Jag fick pengar i julklapp, dom ska jag gå och få massage för får vi se om det blir bättre..


Igår blev jag stoppade av polisen för första gången. Fick blåsa och visa körkortet. Vi var på väg hem från Slogis och svängde precis av mot centrum. Malin hade druckit ett par glas vin till maten, så jag körde. man blir lite nervös fast än jag vet att jag inte druckit något och att körkortet ligger i hnadväskan. Inget utslag så vi fick åka vidare hemåt. Såg då att Karin stod på andra sidan vägen och blåste hon också, hehe. Malin ringde upp henne och frågade hur det gick. Hon hade inte haft körkortet med sig men det hade gått bra ändå. :)

Jag körde ju upp här, så varför inte blåsa här första gången också ;)


Nu ska vi ut på stan och kolla lite rea. Igår köpte jag ett par svarta jeans och en svart sidenskjorta i Borlänge. malin hittade tre toppar. Allt på rea! Kul!


Bye

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards