Alla inlägg den 6 december 2007

Av nonstop - 6 december 2007 19:35

Exotic snacks


Tror ni dom bytte lås idag som dom sa att dom skulle? Nääää..

När jag kom hem var det samma lås. Kom in och såg att det låg en lapp på bordet: "Byte av lås kommer att ske vid ett senare tillfälle.." Jahapp!

Nu ska det bli spännande att se om jag får veta något innan eller om man bara kommer hem en dag och inte kommer in i lägenheten..


Kan ju meddela också att jag blivit berorende av cashewnötter. *biter mig i läppen* Jag bestämde mig för att inte äta godis och onyttigheter under praktiken, men nötter är tillåtet. Visste dock inte att det kunde vara beroendeframkallande. Hehe..

Nu låter det som jag äter flera kilo om dagen, det gör jag absolut inte! Men jag vill gärna ha det hemma, så om man blir sugen på ngt kan hämta sig en nöt eller två :) Vilket ofta blir 30-35..


Imorgon är det fredag! Då kommer kusin vitamin!! *läntar*

Ha en trevlig helg allihopa! 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards