Alla inlägg den 31 december 2007

Av nonstop - 31 december 2007 16:44

2007 blir 2008


Nu är det snart dags att åka ut till Dalarö och fira nyår i J&D's nybyggda hus. Det känns som det bara var ett par veckor sedan vi firade nyår hos J&D i lägenheten, men det är 365 dagar sen.. fort har det gått! Skitfort!


Vad har hänt det här året?

Eh..  Jag kommer bara på massa tråkiga saker. Så jag tror jag skiter i att skriva om det.

Fokuserar på det roliga framöver istället. 

2008 hoppas jag:

* jag tar examen

* jag får ett tolk-jobb 

* att kärleken blir mindre komplicerad

* jag slipper gå på begravning 

* kunna hålla mig till träning istället för godis och annat 


Jag tänker inte avge ngt nyårslöfte i år. Jag känner att jag ändå inte skulle kunna hålla det. Jag går bakom ryggen på mig själv, hehe.


Jag har bestämt vad jag ska ha på mig ikväll efter mycket om och men. Det blir svarta tubtopps/ballongklänningen med lila strumpbyxor och accesoarer. Jag har fluffat till håret och hoppas det håller sig så ett par timmar.

Dags att byta om, för snart hämtar Martina och Robin mig och sen åker vi förbi Jenny. Carro och Annika kommer också. Det här blir nog en mysig kväll! :)


Gott Nytt År allihopa!

Kramar 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards