Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av nonstop - 31 oktober 2008 23:34

Sömnproblem..


Jag kom precis hem från kvällens After work. Eller AW som inne-gängen säger. Vi var på O'learys den här gången. Jag tycker inte det var lika mysigt. After work-buffén var roligare på Clarion och ljudnivån var trevligare på hotellet. Folket var det samma ungefär. Inte lika många kostym-nissar på o'Learys dock. Kändes lite bättre med "vanligt" folk ikväll.

Igår var jag helt inne på att vi skulle ut och dansa efteråt,men ikväll när klockan började närma sig halv elva så kände jag verkligen att jag jobbat hårt hela veckan och inte sovit så bra. Vi får ta det en annan gång. Det var i alla fall en mycket trevlig kväll!


Nu. Eller rättare sagt igår.. bestämde jag vilken fest jag ska gå på imorgon. Släkten får gå först. Jag vill jättgärna vara med på båda. Egentligen alla tre. Men det är fysiskt omöjligt, vilket retar mig lite smått.

Tåget till Ludvika går vid 13-tiden imorgon, så jag får både sovmorgon och tid att fixa mig hos Malin före festen. Det blir toppen. Ska bli kul att träffa allihopa igen. John berättade också att Ola hade tackat Ja, så det betyder nog att jag får en döv bordsgranne.

Nu ska jag leta igenom garderoben efter något jag kan ha på mig imorgon. 40års fest, vad har man på sig då?


Natti och trevlig helg!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards