Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av nonstop - 17 oktober 2008 09:38

Fake


Det har hänt en del sen sist.. Jag och Jim har kommit fram till att vi bara ska vara vänner. Det känns tråkigt och konstigt, men ändå rätt. Jag tror det är bäst för oss båda.


I går åkte jag hit till Stockholm, gjorde stan med Cissi och fick en idé.

Eftersom jag funderar mycket på om jag ska tatuera mig eller inte så bestämde jag mig för att köpa en "gnuggis". Alltså en faketatuering. För att känna lite hur det känns att ha en i nacken där jag isf ska ha en riktig sen.

Efter torsdagsfikat följde jag med Martina hem. Malin hängde också med. Dom skrattade när jag berättade att jag hade köpt gnuggis, men när jag sen frågade Martina på kvällen om hon kunde hjälpa mig sätta dit den ville hon gärna se hur det skulle bli.

Självklart fanns ju inte någon som  liknar det jag vill ha, men jag tog en i  ungefärlig storlek. Det känns bra! Lite svårt att se den eftersom den sitter i nacken, men jag är nöjd och blir nu ännu mer sugen på att göra en riktig. Hihi.




Vad säger ni..?

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards