Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av nonstop - 21 oktober 2008 16:40

fest o fest o fest


Dagen har varit ansträngande.. både fysisk (cykling) och psykiskt (tolkning), men jag är ändå glad. Jag hade nämligen sagt att jag kunde jobba ikväll men jag behöver inte. Två andra tar det uppdraget och det känns verkligen bra. Jag hade nog inte gjort ett bra jobb. Ser fram emot att istället kunna träna med tjejerna från jobbet. Det ska bli kul! Vi ska på stations-pass. Jag har aldrig varit med på det för jag föredrar andra pass, men nu tänke jag i alla fall ge det en chans. Vad jag vet jag? Det kan ju vara superkul!


Idag blev jag kallad kossa. Av en tant. Snacka om bitter! Jag cyklade - på rätt sida vägen. Då bestämmer sig tanten (som cyklar mitt i vägen) för att svänga över - dvs. mot mig. Vi krockade inte, men det var nära att hon körde in i sidan på mig - för att hon inte tittade om det kom någon. Sen har hon mage att fnysa kossa till mig. Jag cyklade vidare och hoppades att hennes cykel blir stulen inatt!


Jag har beslutsångest inför 1 november. Jag har blivit inbjuden till tre fester. Det i sig är ju jätteroligt! Det jobbiga är ju att välja vilken man ska gå på..

Martinas blev jag inbjuden till först (och har sett fram emot länge) så det är den som gäller än så länge! Känns bara så tråkigt att min kusin lät så ledsen när jag berättade att jag inte kan komma dit. Jag ska tänka över saken en gång till! Ska släkten gå först?






Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards