Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av nonstop - 10 oktober 2008 18:24

Dagarna bara går..


Det är mycket jag funderar på just nu.. men det är inte mycket jag kommer fram till. Frågan är omjag funderar tillräckligt på dagtid..? Jag har nämligen drömt massa konstigt dom senaste nätterna.. och det ska ju vara bra, säger dom. Men jag är så himla slut på morgonen när jag vaknar.. för det känns som jag jobbat hela natten när hjärnan har gått på högvarv.. jaja..


En grej är att jag länge funderat på om jag ska tatuera mig. Igår vågade jag mig in i en av studiona här i Örebro och tittade runt lite. Jag har några skisser hemma som jag har tänkt att jag ska gå in och visa och kanske be dom göra en lite finare bild. Men för det första fråga vad det skulle kosta att göra tatueringen jag har tänk.


Frågan är ju om jag vågar tatuera mig? Jag är ju så himla känslig.. tycker ju att minsta lilla gör ont :) Riktig mes!

Sen den lilla detaljen som jag har i bakhuvudet: Tänk om jag ångrar mig..!?


Vi får se helt enkelt..




Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards