Alla inlägg den 19 juni 2006

Av nonstop - 19 juni 2006 22:19

Saknar dig!Vill bara skriva en liten 'hyllning' till mamma:Det är fyra år sedan, idagvi såg dig sist, familjen och jagSaknar dig innerligt, behöver dig härvet att du inte ville vara till besvärTänk att det gått så många årtiden läker aldrig vissa sårÄr glad över de glada minnen jag harskulle dock mycket hellre vilja ha dig kvarÄlskar dig!

Av nonstop - 19 juni 2006 19:34

msn-dateInte lika varmt idag.. hade faktiskt långbyxor på mig och långärmad med mig när jag gick på prommenad idag. Var inne på ÖB en snabbis.. gick där i min egen värld när jag mötte en man vid penn- och pappersavdelningen. Jag märkte att han tittade på mig från långt håll, men tänkte inte mer på det. Precis när jag gick förbi säger han "Hej!" och tittar mig i ögonen. "Hej", sa jag men tittade snabbt bort och gick vidare. Nästa gång vi möttes, vid schampoavdelningen, sa han "Du ser så ledsen ut..". "Nej då" svarade jag och gick vidare. Känner vi varandra eller? Är det nån jag borde veta vem det är? Ingen aning! Kändes lite creepy så jag bestämde att jag hade kollat klart och gick ut. Kollade affärerna i centrum innan jag gick hem.För en stund sen hade jag msn-date med Jim. Vi skulle ju bestämma när han ska komma hit och hälsa på. Vi kom fram till måndag.. alltså om en vecka. *lite nervöst* Blir kvar till torsdag. Kul att kunna prata lite längre.. har bara sms:at nu hela veckan. :(Nu ska jag ringa Martina och höra hur det blir imorgon.. vi snackade om att åka till Råsunda och kolla på matchen imorgon kväll. Bestämde ingenting så jag vet inte.. Först och främst ska jag till tandläkaren vid 16.. *suck* Håll tummarna för mig! *hata tandläkare*Ha en trevlig kväll!Kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards