Alla inlägg den 16 juni 2006

Av nonstop - 16 juni 2006 23:28

ÖverkastIdag har vi (jag och Malin) prommenerat till Jysk.. Varför? Jo för att Agneta tyckte inte att det passade med blått överkast på bäddsoffan som redan har en miljon färger (blommigt mönster). - Det blir så mycket färger. Det passar inte in. Nä, men soffan passar inte in från början, så vad ska man göra åt saken?!? I alla fall hade hon hittat ett överkast i jysk-katalogen som hon ville ha på soffan istället. Och då täcka hela soffan.. vilket jag tycker är en underbar idé! så slipper man se detta hemska blommönster! Nu var det ju bara så att det inte fanns i någon av Jyskbutikerna hemma, så jag drog med Malin på en långprommenad till Jysk här i Ludvika. Efter den långa svettiga prommenaden hade jag blivit lite deppig om de inte hade haft något.. Jag fick dock släpa med det nyinköpta, väldigt tunga, 260x220cm stora överkastet hela vägen tillbaka hem. *pust*Var på stan och kolla på eftermiddagen och nu har vi spelat kubb med Magnus och Kalle. Jag och Malin vann! Eller.. egentligen blev det oavgjort, men det betyder väl att tjejerna vinner!?Imorgon är det möhippa för Ulrika :) Ska bli kul!Bild: Malin och Magnus efter kubbspelandet

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards