Alla inlägg den 1 juni 2006

Av nonstop - 1 juni 2006 19:39

Idag hade vi sista svenskalektionen. Det var meningen att vi som inte redovisade i Samilsdalsskolans aula skulle redovisa i våran aula idag, men det slapp vi *pust*. Skönt! Jag hade inte tänkt göra det ändå.. men då slappa jag skämmas för att jag inte hade kunnat.Morgonen började dock inte så bra.. Vi blev alla inslussade i aulan när vi kom från frukosten. Kändes direkt att det var låg stämning. Jag förstod inte vad som var på gång..Lennart satt på scenen och hade ett ljus bredvid sig på ett bord och när alla hade satt sig berättade han vad som hade hänt. Erikas (en tjej i tolk 1:an) bror hade varit med om en olycka igår kväll och dött. Han hade cyklat med musik i öronen och därför inte hört tåget som körde in i honom. Hemskt!Vi hade en tyst minut för honom och tände ett ljus. Fint!Hela dagen har stämningen varit ganska låg i skolan. Jag har tänkt mycket på mamma också vilket inte har gjort saken lättare.Hörs imorgon!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards