Alla inlägg den 11 juni 2006

Av nonstop - 11 juni 2006 22:59

Gråten i halsenIdag har jag och pappa kört tur & retur till Leksand för att hämta alla mina saker.Nu är det verkligen definitivt att det är slut. Det var skitjobbigt att åka därifrån. Jag kände gråtklumpen i halsen.. Känns lite löjligt ändå. Man kan ju åka tillbaka om man vill. Men det är ändå där man har bott i ett år nu och där man har sin 'vardag'. Alla rutiner.. borta! Alla kompisar splittrade.. Ume, Bollnäs, Härnösand, Göteborg, Skövde.. Jag ville vara kvar! Men det ville inte pappa.. han tyckte vi var jätteduktiga som vara klara på mindre än en timme. Åkte kl. 11 hemifrån och var tillbaka vid 21.30 Har nu fixat in alla lådor i en lokal och ska rensa nu i veckan. Jag har fått en garderob (hos pappa) att hänga kläder i... jag har dock mycket mer kläder än så har jag kommit fram till.. Orkar inte ta tag i det idag!Känner mig helt slut.Vaknade tidigt imorse och kunde inte somna om.. Låg och funderade på hur det blir till hösten.. Tänk om jag inte hittar nån lägenhet.. Tänk om jag inte trivs.. Vad händer då? Nej, nu tar vi en dag i taget!Jag, pappa och Jessica satt och snackade om sommaren idag. Jag har kommit fram till att jag kommer vara borta nästan varje helg. Jag är helt uppbokad.. Det kanske var tur att ag inte fick mer jobb, då hade jag inte hunnit med allt jag ska göra. Det börjar redan nu till helgen när jag ska upp till Ludvika på möhippa.. Sen är det midsommar, sen är det bröllop.. så där håller det på. Plötsligt är det 14 augusti och då ska man börja skolan igen.. *suck*Nu går jag och lägger mig!Imorgon ska jag börja rensa mina saker.. både dom jag tog med mig hem idag och de jag har i mitt förråd.. usch! Längtar inte!God natt!Tänker på er allihopa! Ni betyder mycket för mig!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards