Alla inlägg den 3 november 2006

Av nonstop - 3 november 2006 19:40

God day goes bad...När jag och Cissi går på stan så ringer Malin. *förvånad* Hon brukar aldrig ringa mobilen..Det var dock ganska bråskande! Hon ville nämligen berätta att mormor ligger på sjukhus. Åkte in med ambulans imorse kl. 5. *chockad*Shit!Och jag som har tänkt ringa henne hela veckan.. men aldrig kommit mig för. Snacka om dåligt samvete!Och brevet jag skrev före lovet, men som jag aldrig fick på lådan.. *suck*Fy fan vilken hemsk människa ja är!:(Älskade mormor

Av nonstop - 3 november 2006 10:14

VideosamtalJag hann inte skriva igår.. Ja var nämligen upptagen! Dels vad jag på ljusparty hos Martina och dels köpte jag en Z610i igår :)Jag höll på med den tills jag ick och lade mig.. Vet inte om det var därför jag hade ont i huvudet och därför hade svårt att sova. Grejjen är att jag vaknade upp med huvudvärk också. Jag har typ aldrig ont i huvudet så jag tycker det är skitjobbit! Ska göra mig i ordning nu och sen åka till stan och möta upp Cissi. Kul att kunna ringa Jim igår. Lite svårt att teckna *ovan* i mobil bara.. Hej så länge!Le mobile!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards