Alla inlägg den 27 november 2006

Av nonstop - 27 november 2006 09:18

God morgonIgår fyllde mamma år egentligen.. Grattis!Var på ikea med Tina och Josse igår.. och då hittade jag plastblommor som jag köpte och ska sätta vid graven nästa gång jag kommer dit. Då håller dom ett tag iaf. I fredags var det fest hos Josse. Jätttrevligt! När vi om fick vi (Lotten, Gunilla, Jag, Sanna och Tina) glögg som välkomstdrink :) Gott!Vi gick till Sanna och sa hej til killarna som festade där innan vi gick till Nybron. Kul kväll med mycket dans. Killarna kom dit senare.I lördags ringde Josse och frågade om jag ville följa med på prommenad. Mötte upp henne, Sanna och Tina vid Bittens och tog sedan en runda. Fikade innan vi gick hem igen. På kvällen var det spelkväll hos Lotten. Jag, Josse och Tina gick dit vid 19. Gunilla och hennes kille Tomas kom vid 20.30 då kunde vi börja spela :)Kul att träffa Lottens kille Jimmy också!Jim var på en annan fest och dom skulle till Gennys, så jag, Josse och Tina gick dit. Dansade och hade ganska trevligt.Nu är det måndag igen. Jag känner nu, så här i efterhand, att jag kanske borde ha vilat lite mer.. Känner mig ganska sliten idag faktiskt. Inte van att festa två dagar i rad :/ För gammal!Nu ska jag på lektion. Ha det!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards