Alla inlägg den 1 november 2006

Av nonstop - 1 november 2006 22:41

Z610i = bra?Nu är det jul igen.. Snart i alla fall! Väldigt snart känns det som! Och jag har inte börjat köpa julklappar ännu.. Känner inte för det heller.. Varför måste man byta julklappar?Räcker det inte om man äter gott och har mysigt tillsammans?Ska kanske intervjua min omkrets och höra vad dom säger..Kom just hem. Har varit med Cissi hela dagen. Först gick vi på stan och köpte massa grejjer.. inte jag! men hon! :)Sen skulle hon till sin mamma för att få hjälp att färga håret (Jag har hjälpt henne en gång tidigare och fick Underkänt, därför åker hon numera till sin mor..).När vi kom till Handen (11 min försenade) så var det stopp i busstrafiken, snöstormen har nämligen kommit hit nu.. *dubbelsuck*Inga bussar. Hepp!?Hon ringde då sin mor som motvilligt kom och hämtade oss (med sommardäck på bilen). Snällt!När färgningen av håret och fikat var klart hade busstrafiken fortfarande inte kommit igång, så då var det bara att sätta igång att byta till vinterhjul. Kul!Jag var mestadels arbetsledare och fiklampsöverste, mendan Cissi och mor hennes kämpade på för fullt med fällkorset. 45 min. tog det, sen var vi på G igen. Duktigt!Jag fick skjuts hem och Cissi till tåget.. hon har ju ytterliare 1-1,20h kvar att åka. Stackars!Missade OC bara för det! Jävla oväder!Kanske lika bra.. Har ju ändå inte 5:an hemma i Härnösand, så ja kan ändå inte följa det :(Vi var in i centrum en sväng innan vi kom iväg mot Brandbergen och då passade jag på att gå förbi 3-montern och känna på z610i igen. Killen som jobbade frågade då om ja var redo att ta med den hem.. men det var jag inte. Ja vet inte riktigt vad jag väntar på.. Jag är nog rädd att jag ångrar mig. Och så känns det lite tungt att betala nästan 400kr/mån. Är det värt det?Men den är ju snygg!Tänk om det finns nån bättre.. Åhh, ja blir alen på mig själv! Nu måste jag bestämma mig!(Fick dock inte lika bra erbjudande av killen idag, som jag fick här om dagen när jag var där och snackade.)Tänk om jag sumpade värsta chansen..!? *himlar med ögonen*Ska nog dit imorgon igen.. Hoppas bra-erbjudande-killen jobbar!Hörs!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards