Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av nonstop - 30 oktober 2009 17:04

Helg igen


Den här veckan har gått superfort! Ändå trodde jag för några sekunder idag att det var måndag (?).. haft fullt upp, så det är klart dagarna gått. Nu blir det långledigt. Skönt skönt!


Det var väldigt trevligt på Stickcaféet i måndags. Jag fortsatte på vantarna jag har tänkt blir klar med innom en snar framtid.. vi får väl se hur det går. En av tjejerna som är med och stickar fick en dotter för ett par veckor sedan. Jag hade hoppats att dom skulle komma och visa upp sig, men icke. Synd!


I tisdags följde jag och Josse med Elin H till salsan. Jag har ju bara testat på prova-på kvällar och så, men tänkte att jag kanske vågra prova "på riktigt". Det gick förvånasvärt bra och vi hade en superkul kväll! Det blir fler gånger!


Ikväll blir det middag och film hos Å & P. Ska sätta fart ditåt nu.

Ha en trevlig helg!


Logga  


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards