Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av nonstop - 4 oktober 2009 20:42


Galaxy

Kryssningen var toppen! Båten lämnade Stockholm 19.30 Vi (jag, Karin, Markus, Sanna, Stina, Anna och Sara) började med middagsbuffén och sen höll Komikerna låda till 1. Efter det var det disco-dags :) Dans och drinkar långt in på nattkröken.

Många roliga komiker. Kul att dom körde både avresekvällen och dagen efter. Just det, inte alla! Peter Wahlbeck blev ju avslängd i Åbo, hahaha. Jag är inte förvånad! Han var askalas när han dansade omkring ensam på discot och sjäng låtar absolt inte spelades just då! Gissa om det var många av dom andra som skämtade om det dagen efter :)

Magnus Betnér, Tobias Persson, Gina Yashere (UK) och Soran Ismail är några av mina favoriter.



 



Det var minst lika roligt igår! På förmiddagen var jag på 3h kurs med Åsa och Daniel som är grymt duktiga Lindy Hop dansare. Mycket teknik, men också några nya turer. Efter det var vi ett helt gäng som bestämde oss för at käka lunch på stan ihop. Mycket trevligt!

Kvällen började sedan hos Maria, som går samma kurs som jag. Där träffades vi ett helt gäng innan vi begav oss till A-huset för att dansa till live-band hela kvällen. Lindy är verkligen sååå kul! Men också sjukt jobbigt när det spelas snabba låtar. Vi har inte lärt oss att "fuska" ännu.. Per förklarade vilka steg/kickar jag skulle göra, men man är ju hjärntvättad med trippelsteg, så det var inte så enkelt. Grymt mycket träningsverk idag, men det gör inget!


Idag har jag hängt med Josse och Em hela dagen. Först gymmade vi, sen har vi hunnit med att baka, se film, äta middag och snacka skit. Så härligt att ha dom nära!


Kram kram


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards