Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av nonstop - 19 augusti 2008 21:58

BT


Det känns som det har gått en vecka. I eftermiddags när jag skulle gå hem trodde jag det var torsdag, eller åtminståne onsdag. Men det är bara tisdag idag. Det är så mycket hela tiden så mitt huvud går på högvarv. Inte så konstigt efter att ha varit ledig i typ 8 veckor dock, hehe.


Dagen har varit toppen, förutom att jag lyckades skita ner mig. Jag som nästan aldrig har ljusa byxor ville ha mina beiga jeans idag. Och vad händer? Jo, jag får olja på dom. Från cykeln. Suck!

Hörde runt med mina kollegor om det var ngn som hade tips på hur man får bort sånna fläckar. Yes? Vanish Oxi Action? Citron? Nej, det bästa sättet är tydligen baby tvättservetter. Lite skrämmande, men fläckarna är borta och glad är jag!


Nu sitter jag med endast en fönsterlampa tänd, fötterna på bordet och datorn i knät. Det är vad jag kallar koppla av.

Jag har klarat mig utan tv sedan i torsdags. Och ändå överlevt. Känner lite abstinens efter Sex and the city, men vet att det börjar 23, och mitt mål är att gå och lägga mig 22.30 Vilket aldrig funkar, men man får ju börja någonstans.


Idag har jag iaf tolkat. Det var ju meningen att jag skulle gå bredvid den här veckan för att få en mjukstart.. men det kliar ju så klart i fingrarna och man vill ju gärna prova själv. Så när Åsa sa " Du tar nästa samtal" så sa jag inte emot :)
Imorgon ska jag med ut på ett uppdrag också, känns spännande och roligt.


God natt

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards