Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av nonstop - 4 augusti 2008 09:07

Tantvarning?


Jag fyllde 25 år igår. Och idag vaknade jag 1,5h tidigare än vad jag brukar. Hör det ihop? Har jag redan blivit tant? hehe.


Jag har blivit firad både lördag och söndag. För att inte glömma den 19:e när jag hade min fest. Mycket trevligt!

I lördags var vi ute och år hela gänget. På Cailente Tapas & Bar. Supergott! Igår var vi på Dalarö hos Jess och Mr. D och grillade. Och till efterrätt tårta a la Lina så klart.

Tack för en mysig helg och för presenten!


Livet börjar vid 25, har jag hört. Det känns verkligen så! Nu harjag äntligen slutat skolan och ska ut i den stora världen. Flytta till ny stad, träffa nya människor och kanske få en annan struktur på mitt liv. Det ska bli jättespännande!


Nu är det verkligen dags att adressändra. Jag är sur på mig själv att jag inte gjort det tidigare. Men jag får väl skylla på att jag har demens, för det är jag väl tillräckligt gammal för nu? ;)


Jag längtar verkligen till jag har flyttat. Då ska jag och Malin göra fint i lägenheten och shoppa på Ikea!!


Ha en bra dag


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards