Alla inlägg den 21 april 2006

Av nonstop - 21 april 2006 23:59

HyllningEn klasskompis till mig hittade denna bloggare på något vis.. han är svensk men bor och jobbar i Australien. Kul att läsa + att han tar grymma bilder!http://saintkildaroad.blogspot.com/Ps. Det finns inspelningar på hans sida med en kille som försöker lära sig svenska - superkul! ( http://download.slayradio.org/mastering_swedish_-_lesson_1.mp3 )Föresten var middagen hos Jessica och Daniel jättemysig!God Natt!

Av nonstop - 21 april 2006 16:32

Sol men lite blåsigt. Snön har smält - igenTjo!Antingen är man förslöad eller så är man stressad.. det känns så ialllafall!När jag vaknade låg jag kvar en lång stund och kolla på tv:n.. sen blev det plötsligt bråttom.. då skulle jag och pappas tjej leta fram bilder på pappa som skulle lämnas iväg till en tjej idag så hon kan göra en tavla till han fyller.. Oj.. det var inte det lättaste att hitta en fin 'porträttbild' på pappa inte! Han sitter ju nästan aldrig still så vi har typ inga sånna bilder.. Efter mycket om och men så fick vi ihop några som jag skulle gå och lämna.. När jag i lugn och ro började göra mig i ordning så ringer far min och säger att han kommer hem tidigare.. då blev det plötsligt stressigt igen! *suck*Jag hann iallafall gå iväg och lämna kuvertet med bilder till tjejen som skulle ha det.. dock var det på pappas jobb, men jag tror jag klarade det utan att han misstänkte något :) *hoppas*Och nu.. han sa att han skulle komma tidigare, men det blev självklart lika sent som vanligt. Ringde just och sa att han är på väg.. Vi ska iväg till graven och kolla läget.Ikväll är det middag hos Jess och Daniel.. hoppas vi får nå gott :)Mys!PS. Kusinen skickade över några bilder från påskhelgen. Jag till vänster och hon till höger.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards