Alla inlägg den 6 april 2006

Av nonstop - 6 april 2006 19:25

Redovisning...Igår fick vi varsit ämne vi skulle redovisa muntligt idag.. suck! Jag hatar att redovisa!Jag fick ämnet: Svenska flagganIgårkväll, när alla andra kollade på Big Brother, försökte jag förbereda mig. Jag var nervös redan då..Idag när vi kom in i klassrummet och Göran sa att vi skulle sätta igång med redovisningarna kändes det som att han skulle säga mitt namn först.. men det gjorde han inte.. Emma var först. Hon var asgrym! *suck* som tur var han jag lugna mig lite medan några andra också fick gå upp före mig.. sen var det min tur.Jag darrade lite på rösten och pratade ganska lågt i början, sen försökte jag skärpa mig.. Det kändes ändå ganska bra när jag var färdig.Ingen speciell kritik, förutom att jag måste träna på röststyrkan.. Skön försvinn!Bye

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<<
April 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards