Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

5 maj, lördag. Visukalkarneval

Av nonstop - 5 maj 2012 17:13


Just hemkommen efter att ha varit med i Visukalkarnevalen som dansledare.

Karnevaltåg länges hela drottninggatan och som avslutning invidningstal av Lars O. Molin

och Julia Gezelius på Teaterplan.


     

      

Joakim Orrviks bilderfrån karnevalen kan ni se här!




         

  

I tisdags var jag och Johan upp till Kilsbergen och gick en en bit.

Var en paus vid Falkasjön och lunch vid sjön i Ånnaboda. 

Härlig dag med stråland sol!

   

Alltid trevligt att ha kameran med sig!


   

     


     

Jag, Åsa och Karin var och hälsade på sötnosen Wiggo i söndags.

Ulrika och Mathias bjöd på fika.

Wiggo var mest hundrig och sömnig, men vi fick hålla honom

en liten stund var mellan matintagen! :)






 

 
 
Ingen bild

Emma

5 maj 2012 20:12

Och ett bra jobb gjorde du! Trots spridda skurar. Kul med bilder!

 
Ingen bild

pricken

8 maj 2012 21:12

hej hihi kul att se...va det jobbigt att dansa ;) ses snart kram

nonstop

13 maj 2012 10:40

Nja, jobbigt vet jag inte. Rätt kul att dans! Men det var sviiiinkallt ute, värsta blåsten, det var mindre roligt!

Ses snart!
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nonstop - 3 januari 2013 18:28

Nytt år. Nya möjligheter. Det är väl så man brukar säga?!   Vad ska man satsa på att lyckas med i år då tro? Förra året lyckades jag med Tolkauktorisationen. Svårt att toppa det liksom! Idag är kanske inte bästa dagen att ta sånna beslut....

Av nonstop - 23 december 2012 22:00

Sitter i soffan hos Malin, Magnus och Ida i Ludvika och undrar hur mycket godis vi ska lämna till imorgon. Det är som svårt att sluta äta när man har börjat :)   Kom hit igår. Åker till pappa på juldagen. Vill stoppa tiden redan!Ett par dar här o...

Av nonstop - 26 november 2012 10:55

Idag är det mammas födelsedag.. Jag saknar henne såååå jääääkla mycket! Ska tända massa ljus för henne ikväll! Förra lördagen hade vi uppvisning på 20-talsfesten. Det gick bra och var väldigt uppskattat! Jag var lite halvnojjig innan omvad hag/...

Av nonstop - 7 november 2012 16:11

Var tar tiden vägen? När har den tänkt ta semester? Stanna upp en stund liksom? Här rullar det på!   Känns som jag har ett ganska inrutat liv just nu.. iofs gillar jag struktur och planering! Dom senaste veckorna har sett ut i princip såhär...

Av nonstop - 14 oktober 2012 20:44

Nu är vi på väg hem från Arlanda. Det var geymt jobbigt att kliva ut i ett 8 gradigt regnugt Sverige när man haft 27 grader och sol i en vecka. Men vissa saker är trevligt att komma hem till. Knäckebröd. Johan. Och att få slänga papper i toan uppskat...

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards