Alla inlägg den 8 april 2011

Av nonstop - 8 april 2011 10:11


Jag och Josse slutar kl. 13 idag. Men gästerna har redan kommit. Emmelie har tagit emot Julia, Clara, Edit och Emma. Vi ska mötas upp i Stadsparken sen och leka, fika och mysa. Hoppas det blir soligt och fint!

Ikväll blir det tacos hos mig med hela gänget. Och imorgon ska vi till Skojlandet.

Julia och tjejerna åker hem vd tretiden imorgon.


Lördagkvällen består av middag  och förfest hos mig, sedan utgång. Det var länge sen nu! Tror inte jag varit på krogen en enda gång det här året faktiskt!?! Jo, tog ett glas med Å & K på Pitchers för ett tag sen, men det räknas inte. Imorn ska vi ut för att dansa :)


I onsdags var jag och Em på F&S. Jag ville träna kondition men det fanns inget pass som passade så vi tog gymmet. Det blev löpband och lite maskin-träning. Jag överraskade mig själv genom att springa 3km på 20 min. Tänk om man kan klara det utomhus på söndag. I wouldn't bet on it, men nu vet jag att jag kan!


Nu vill jag att den här jobbdagen ska vara över så jag får träffa tjejerna någon gång!


 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards