Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av nonstop - 16 augusti 2010 14:28


Nu har man jobbat i sex dagar. Två dagar kvar, sen har jag långledig igen, 4 + 3 dagar semester. Känns skönt! Det har verkligen inte varit någon mjukstart.

Blir en weekend med Josse till Skellefte för att hälas på Tina. alldeles för länge sen nu. Åker dock till Stockholm redan på onsdag för att hinna till Chicago's Lindykväll och träffa The Crew på torsdag. Längtar!


I lördags fick jag träffa Josse, Stina och Lisa igen, efter flera verkors semester. Trevligt middag hos Josse och sen en toppenkväll med mycket dans på Harrys!


Ikväll ska jag och Björn ha Prova-på kursen i Lindy hop. Blir jättespännande! Jag har inte lärt ut något förut.. så jag är hyfsat nervös. Att det också kommer folk jag känner som ska vara med och dansa gör det inte mindre svettigt :)

Mer info: www.midtownlindyhop.se


Håll tummarna att det går bra ikväll!

  

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards