Alla inlägg den 8 juni 2010

Av nonstop - 8 juni 2010 22:45

Full fart


Jag är fortfarande inte ritkigt kry. Verkar vara en långdragen nästäppa den här gången. Less! Vill ju ut i skogen och jogga, inte  bli anfådd av att cykla med 2:ans växel på platt mark.


I helgen var Julia, Clara och Edit här! Kul men energikrävande :)

Blev häng i min trägård i fredags, lekpark, picknick i Stadsparken, titta på medeltidsmarknaden i Wadköping, lek på Holmen och grillning hos mig på lördagen.

Lekpark och lunch innan dom åkte hemåt igen på söndagen.

Clara har blivit så stor. Redan 2,5 år. Hon pratar mycket men man förstår ungefär bara hälften. Hon har kul betoning på saker också.. "Ediiiit". Höjer en tonart på iii!

Vi fick sms av Julia i går. Hon berättade att Clara hade tjatat om att hon ville åka till Örebro. Hihi.. lite utflykter och 4 pers som kan gunga henne, and then we're home!


- Ja guunnnar!


Lämnade tjejerna för att vara med en stund på utedansen vi hade på Rynninge dansbana i lördags. Mycket folk, toppenväder och härlig stämning!


     

Rynninge dansbana                         Lindy Hop och Shim Sham


Det är nu bestämt att jag och Björn ska hålla i nybörjarkursen i Lindy Hop till hösten. Blir toppenkul! Ser verkligen fram emot det!


Idag har jag och Åsa W haft en heldag tillsammans. Som tolk får man verkligen vara med överallt. Även om man är väl förberedd och vet på ett ungefär vad som kommer hända, så vet man ändå aldrig riktigt säkert...

Föreläsaren idag pratade om hur man påverkas av att avsluta en relation med någon och hur jobbigt det kan vara att förlora någon nära. Jag var tvungen att gå ut en stund och hämta andan och tänka på något annat. Jag tycker att jag har kommit långt i bearbetningen av det jag har förlorat, men vissa saker träffar mitt i prick och då är det svårt att hålla sig för gråt.

 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards