Alla inlägg den 20 maj 2010

Av nonstop - 20 maj 2010 23:21

10 000 Örebro-tjejer


 

Lovisa, jag och Eva är i mål!


Igår sprang (läs joggade och gick) vi Vår Ruset. Jättehärlig kväll där till och med solen tittade fram.


    

Ska jag vara ärlig så var jag inte supertaggad innan, men med härliga kollegor och ett hav av tjejer på topphumör så kan det ju inte bli annat än bra!

Picknicken i gräset var inte heller dum!


I dag har jag varit på toppenhumör hela dagen! Fick nämligen veta i går kväll att jag är en av 3 kandidater som styrelsen (och de andra ledarna) kan tänka sig som vara Lindy Hop ledare till hösten. Jag har sagt att jag tycker det skulle vara superkul och att jag gärna ställer upp om dom behöver mig! Vi får se hur det blir! Hihi.


Efter jobbet följde jag med Diana ut till "Stugis" där vi satt i solen och tyckte att livet var himla bra en stund. Sen blev det middag med Em och Josse, följt av en till en början fin vårkvällsprommenad, som sedan övergick i ösregn, blixtar och åska. Riktigt sommarregn! Och det regnar än!


Imorgon är jag ledig. Då har vi först planerat att jogga Vena-spåret och sen på kvällen blir det socialdans.


Trevlig helg!


 

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards