Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av nonstop - 30 augusti 2009 22:54

Strike


I fredags had ejag först upptakt på dagen och sedan var det personalfest med bowling på kvällen. Det gick sämre än vanligt i bowlingen, men vi hade supertrevligt. God mat fick vi också!



Var på Noramarken igår. Man kan ju inte gå på marknad utan att köpa remmar. Dock kom vi fram till att dom var mycket längre när man var yngre, och dess utom billigare. What a rip off! :) Gott är det iaf.

Godis-pakten har gått bra. Jag åt inget godis på hela veckan, och igårkväll när vi skulle fira (flytt och allt) hos J & E var jag knappt sugen. Hyfsat förvånad faktiskt.


Gymmade med Josse idag. Helt ok. Jag har alltid tyckt att det är så tråkigt att gå på gym, men har man någon med sig så skärper man sig faktiskt och gör det man ska. Behöver dock en instruktör, för vissa maskiner förstår jag mig inte på *pinsamt*.


Åter till ordningen imorgon.

Tankarna snurrar.. varför? är det enda som kommer till mig..


God natt


 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards