Alla inlägg under januari 2009

Av nonstop - 6 januari 2009 11:43

Friskis & Svettis


Nu är det dags att sätta igång med träningen igen. Jag var dålig i fredags och lördags (feberfrossa), så passet jag hade inplanerat på söndagen hoppade jag över. Idag har jag ingen anledning att inte gå och dessutom känner jag mig taggad! Ska bli skönt att komma igång igen :)


En dag kvar att jobba, sedan är jag långhelgsledig. Jag vill göra något eller åka någonstans, vet inte Vad eller Var ännu. Har funderingar på att åka hem till Stockholm, vi får ser hur det blir. Det ligger ju choklad och väntar på mig där :)



Av nonstop - 2 januari 2009 12:19

Gott nytt 2009


Nyår firades i Skövde med Emma, Emmelie, Gustav och Emma hos Julia, Jonas och Clara. Toast skagen, Älgstek med potatisgratäng och sås, Cheesecake med hallon och rabarber. Fake-skumpa och många glada skratt!


Emma, jag, Emmelie, Emma, Gustav, Julia och Jonas


Det har hänt mycket under 2008. Både bra och mindre bra saker.

När jag tänker tillbaka så är det vissa saker som dyker upp först. Mysiga stunder med mina vänner:


Examen


När jag tog Examen.

Dövblind- & Teckenspråkstolk



Midsommar


Midsommarafton med tokiga lekar.

Härnösand



Färgfesten

Färgfesten / 25årsfesten / Utflyttningsfesten.

Härnösand



Liseberg

Liseberg med Emmelie.

Göteborg


 

Alla trevliga och roliga stunder med Malin.


 

Alla tokiga kvällar och fikastunder med mina Stockholmstjejer.


Det finns många fler tillfällen som jag minns och är glad att jag fått vara med om. Som Valborg i Skövde med Västanviksgänget, alla fester i Härnösand, flytten till Örebro, skidskoåkningen i Kungsträdgården, alla nya vänner man träffat under året och mycket mycket mer!


.: Nu väntar nya möjligheter och nya äventyr :.



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards