Alla inlägg den 14 december 2008

Av nonstop - 14 december 2008 15:10

Lucia


Jag har kommit lite längre med stickningen. Jag har bestämt att jag måste sticka lite varje dag. Mest för att jag annars kommer glömma bort hur man gör och för att det annars aldrig kommer bli klart.


Gårdagskvällen var toppen! 

Jag mötte upp Karin på Vasatorget och så tog vi sällskap hem till Åsa. Kanske lite dumt att cykla när det är isgata, men va fan!


 Karin, jag och Åsa


Vi lagade mat tillsammans och hade en jättetrevlig kväll. Vi avslutade med massa dans på Frimis. Det måste vi göra om! 


Jag vaknade tjugo över ett idag. Det har nog aldrig hänt förut. Men det var sjukt skönt att få sova ut. Imorgon är det ju dags att jobba igen.


10 dagar kvar till julafton. 

Jag var i Marieberg i fredags och letade julklappar. Kom dock hem tomhänt. Surt!

Gick en sväng på stan igår för att se om jag kunde hitta ngt här. Det gick lite bättre. Nu saknas det två som jag får fixa på tisdag.


Pappa ringde i fredags kväll och berättade en väldigt tråkig nyhet. Krister (Ulrikas pappa) gick bort hastigt i en hjärtinfarkt. Usch vad jobbigt!  *Tänker på er*

Jag kan inte låta bli att tänka på pappa som flänger runt och håller på hela tiden. Hoppas han fick sig en tankeställare när han hörde detta. Jag vet inte vad jag skulle göra om skulle förlora honom..


 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards