Alla inlägg den 5 april 2007

Av nonstop - 5 april 2007 11:50

LovNu är det lov! Har inte längtat så mycket som jag brukar göra, men det känns väldigt skönt. Ska hem till Stockholm imorgon och det känns roligt att ha så mycket inplanerat. Jenny fyller imorgon så på lördag ska vi äta middag hos henne och ha förfest och sen gå ut på krogen. Jättelängesen vi gjorde det. Ska bli kul!Har flera 'dejter' i veckan med folk man inte träffat på länge.. Hoppas man hinner med allt man vill. Loven brukar gå väldigt fort.Igår på buggen spelade hon en låt som jag inte har hört på länge.. Save my soul med Magnus Bäcklund. Asbra! Nu har jag den på repeat :)Det var förövrigt lika kul på dansen som det brukar. Kändes lite tomt utan Tina bara :(Jag har föresten drömt tre nätter i rad att jag försökt rädda folk.. I förrgår var det Lotten och då misslyckades jag. Vaknade med ett ryck.. skitläskigt! Var ngt med ett badkar och ett konstigt verktyg.. Har förträngt det mesta. Igår natt minns jag nästan ingenting av nu, men jag vet att jag skulle rädda ngn som var på väg att hoppa. Inatt drömde jag att jag och min kusin var i öknen och att det var en kille som var ute efter henne. Henne lyckades jag i alla fall rädda.. det var skönt! Men jag hoppas verkligen att mardrömmarna är över nu.. vill hellre drömma om roliga saker. Kom igen!Hörs snart igen!Kram kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards