Alla inlägg den 10 mars 2007

Av nonstop - 10 mars 2007 19:17

InternetEgentligen skulle jag på inflyttningsfest ikväll, men jag har ont i huvudet och känner mig allmänt seg, så jag är inte på partyhumör. Istället blir det Melodifestivalfinal. Kanske hos Sandra.. väntar på sms.Bussresan igår gick bra. Jag försökt att inte kolla på klockan hela tiden, men det är svårt när man är rastlös och bara vill vara framme.Här i Härnösand är det bara slask för tillfället, vilket gjorde att det var otroligt jobbigt att dra min rullväska upp till mig. Fy fan!Snart är det skola igen. Då är det hårda bud.. vi ska ju börja simultantolka äntligen :) yeay! Fick smaka på på rollspelen med Malin och Lena före lovet och det var svårt men roligt. Jag tycker det är svårare från tsp till tal.. men det har vi ju inte tränat lika mycket på. Hoppas det blir bra.Nu har jag internet hemmma också :) Men däremot ingen telefon för tillfället.. Skulle slå in en kod så att det nya abbonemanget kopplas in, men nu tutar det bara jättekonstigt. Måste ringa och fråga på måndag. Kanske är jag som har gjort nå dumt.Trevlig kväll!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards