Alla inlägg den 30 januari 2007

Av nonstop - 30 januari 2007 11:19

Ny frisyrVerkorna går jättefort.. men det var nog den längsta helgen jag varit med om på länge! Ensam i en ny stad.. Inte jätteroligt, men det funkade det med. Längtade hem i lördags och har saknat Jim massor.Gick på stan nästan hela lördagen.. från dom öppna til dom stängde :)Igår var jag hos frissan.. Tänkte göra ngt drastiskt och bli mycket mörkare, men jag vågade inte. Vet inte om jag kommer trivas i mörkt hår eftersomjag alltid varit blond. Men jag tog ett steg iaf. Tonade (till en början) underhåret mörkt, slingade överhåret och klippte toppar och en liten lugg. Nöjd!Ett steg i alla fall :)Har fler uppdrag den här veckan, så dagarna kommer gå jättefort tror jag. Kom just på att det bara är 3 dagar kvar, sen ska jag åka hemåt igen. Det har gått fort!Ska bli skönt att komma hem, men samtidigt lite tråkigt att åka härifrån. Eftersom det är en så liten central så kommer man människorna så nära. HmmFunderar på om man skulle kunna köpa ngt eller bjuda på fika eller så innan man åker.. får se.Idag har vi tandläkaruppdrag efter lunch och sen ikväll ska vi iväg på ngt annat som jag inte riktigt vet vad det är.. Spännande iaf!Ha det!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards